eD má nového marketingového specialistu. Je jím Roman Antes a na starosti má zejména marketingovou podporu počítačů LYNX, produkty v rámci mobilit a produktový marketing pro několik dalších značek z porfolia eD.
„Mým hlavním cílem je dostat LYNX na zahraniční trhy. Postupně bych z něj chtěl vybudovat silný brand a soustředit se na snadnou uchopitelnost produktů,“ popsal Roman Antes s tím, že velkou výzvou je pro něj také správné rozlišení strategií pro B2B a B2C trh. Větší aktivitu by chtěl věnovat do rozšiřování marketingových aktivit na sociálních sítích, aby se počítače distributora dostaly do většího povědomí.
„Co se týče mobilit, chtěl bych rozvinout nové projekty, jako je videotvorba a recenze produktů,“ doplnil nový marketingový specialista a dodal, že se zaměří také na posilování marketingu značky XIAOMI.
Na současnou pozici Roman přišel z reklamní agentury, kde působil jako projektový manažer. Do eD system nastoupil již začátkem ledna 2018. Po dvouměsíčním zaškolování nahradil dosavadního marketingového manažera Tomáše Sedlačíka.