Do regionů vyšleme kampaň Dobrý den

2149
Připravovaná reklamní kampaň sítě eD Profi Dobrý den

DOBRÝ DEN je, když vám někdo dobře poradí! Souhlasíte? Právě takto by mohl znít jeden z našich hlavních sloganů připravované reklamní kampaně, kterou prozatím pracovně nazýváme Dobrý den. Je postavena na jednoduchém vizuálu s výrazným textovým sdělením a ke komunikaci využívá billboardy, tisk i rádiové spoty. Aktuálně jsme vybrali 10 lokalit a českých partnerů eD Profi, s nimiž se do pilotní propagace sítě pustíme. Společně koncept kampaně otestujeme a následně ji rozšíříme do dalších regionů jak v Česku, tak na Slovensku.

Věřím, že s našimi eD Profíky bude mít Dobrý den každý koncový zákazník.

Tomáš Štěpánek, koordinátor sítě eD Profi

Připravovaná reklamní kampaň sítě eD Profi Dobrý den
Kampaň Dobrý den je postavena na jednoduchém vizuálu.
Připravovaná reklamní kampaň sítě eD Profi Dobrý den
Ke komunikaci využívá tisk, billboardy i rádiové spoty.