Nejen zboží na našem eD SHOPu může být někdy dostupné na dotaz. Na dotaz je i nový podcast, ve kterém kolegové Matěj a Roman pokládají otázky zajímavým hostům z okolí eDéčka.
eD dlouhodobě patří mezi přední distributory IT v Česku a na Slovensku, a to nejen díky široké nabídce produktů a výborné logistice, ale i díky propracované komunikaci směrem k zákazníkům. Naším cílem je propojovat výrobce a prodejce, zároveň ale také usilujeme o digitální transformaci distribučního trhu. Myšlenku propojování proto dlouhodobě rozvíjíme v mnoha vlastních projektech.
Propojujeme výrobce a prodejce
Řadu z našich projektů již znáte. Díky video recenzím Otestováno eDéčkem pomáháme značkám představovat produkty z naší nabídky prodejcům i koncovým zákazníkům.
eD webináře i větší zákaznické akce jako například eD WORLD online nebo setkání partnerů sítě eD PROFI pak fungují jako platforma pro sdílení zásadních informací o nových produktech a technických inovacích. Tato setkání umíme uspořádat fyzicky i online.
Tím však výčet našich komunikačních kanálů nekončí. Obrovské množství autorského obsahu publikujeme rovněž online na našich sociálních sítích i na webu edecko.com nebo v tištěné podobě v tomto magazínu.
Digitální transformace v praxi
Nyní bychom vám rádi nabídli něco navíc. Víme, že základem komunikace je otevřenost a zároveň si myslíme, že máme ve svém okolí celou řadu zajímavých a inspirativních lidí a příběhů. Tak proč se o ně s vámi nepodělit?
Proto vznikl nový formát eDéčko podcastů, ve kterých připravujeme rozhovory, diskuse o aktuálních tématech i novinkách na trhu a spoustu dalšího. Podcasty můžete poslouchat kdekoli díky dostupnosti na audio podcastových platformách Spotify, Google Podcast nebo Apple Podcast. Příznivci videa si je pak mohou pustit i s obrazem na našem Youtube kanále.
Na dotaz? Ano!
Prvním publikovaným podcastem je pořad Na dotaz, ve kterém uslyšíte zajímavé rozhovory do hloubky s osobnostmi z okolí eDéčka. Na otázky se v něm ptají naši kolegové z marketingového oddělení Matěj a Roman. Za kamerou a mikrofony se pak schovává Martin, který zajišťuje veškerou technickou podporu.