Dášu jsme vám již představili. Znáte ji jako službu, která klientům pomůže s pronájmem IT vybavení. Dáša však vyrostla. Již není pouhou službou, ale je komplexní platformou pro správu IT firmy. A vašim zákazníkům pomůže vytrhnout trn z paty.
Představte si majitele nedávno založeného startupu. Rozjel firmu, daří se mu, právě otevírá novou pobočku a najímá pracovníky. Vybavit kancelář ale něco stojí. Dopřát kolegům odpovídající IT zařízení stejně tak. Je proto na vážkách, zda do výbavy investovat, nebo si ji pronajmout.
Co mu poradit, aby to bylo výhodné pro něj i pro vás? Nabídněte mu Dášu. Ta mu pomůže vyřešit nejen výběr, nákup či pronájem IT zařízení, ale i následnou správu. A co je nejlepší, vás ani klienta nebude stát vůbec nic.
Jedna platforma, stovky možností
Dáša je unikátní platforma vytvořená pro prodejce IT a jejich zákazníky. Na jednom místě totiž nabízí funkce pro obě strany. Vám pomůže s nastavením produktové nabídky, výše marží či slev. Vašim klientům s nákupem, pronájmem i správou IT ve firmě.
Představit si ji můžete například jako e-shop. Se svým logem, svými přístupy i svými klienty. S ucelenou nabídkou produktů, které si sami zvolíte. Jedná se o hotový nástroj, který můžete jednoduše implementovat do své firmy. Platforma nabízí ale mnohem více.
Jako prodejce získáte díky Dáši možnost:
- nastavit si produktovou nabídku,
- určovat si marže,
- nastavovat slevy,
- zvát své klienty do platformy,
- komunikovat se zákazníky,
- obrandovat platformu svým logem.
V platformě pak budete mít o všech těchto bodech dokonalý přehled. Budete moci definovat produkty, které chcete nabízet, uvidíte své registrované klienty, objednávky servisu jejich zařízení, určíte si výši marže pro jednotlivé produkty i pro celé produktové kategorie a v neposlední řadě budete moci nastavovat slevy u produktů nebo přímo pro konkrétní zákazníky.
Jak představit Dášu svým klientům? Ty nejdůležitější informace včetně vstupu do platformy najdou na stránkách itdasa.cz.
Platforma Dáša přinese vašim klientům:
- snadnou správu IT výbavy,
- širokou nabídku produktů,
- možnost nakoupit i pronajmout,
- zvýhodněné ceny produktů,
- možnost rozložit financování,
- tým odborníků pro servisní podporu.
Klientům Dáša nabídne efektivní správu firemní IT výbavy. Platforma jim umožní nakupovat a přizpůsobit financování svým potřebám. Budou mít přehled o všech zařízeních ve své firmě, včetně stavu záruky, potřeby servisu, dat nákupů i jednotlivých uživatelích. K ruce jim navíc bude tým odborníků, který jejich požadavky zpracuje do pár hodin.
Jediné, co pro získání tohoto nástroje budou vaši zákazníci potřebovat, je registrační kód. A ten jim neposkytne nikdo jiný než právě vy, jejich IT prodejce. Platformu navíc stále vyvíjíme a neustále přidáváme nové funkcionality. Svým klientům tak budete pravidelně přinášet něco nového.
Všechny přednosti platformy včetně praktických ukázek jsme představili také na konferenci eD WORLD. Poslechněte si přednášku manažera zákaznické péče Matěje Paschka a zjistěte, v čem Dáša může pomoci vám i vašim klientům.
V případě zájmu o zapojení se do programu nás kontaktujte na registrace@itdasa.cz.