Protože témat z oblasti marketingu je opravdu mnoho přinášíme i druhý díl marketingového speciálu. S Jakubem Herrmannem jsme tentokrát zabrouzdali do tajů e-mailových kampaní, sociálních sítí a umělé inteligence.
E-mailing, každý se s ním jistě setkal. Denně vám reklamních e-mailů ve schránce přistane spousta. Jak vlastně fungují, jak je cílit a vyplatí se e-maily personifikovat? Kuba také přiblížil jednotlivé nástroje, které používat i co by měli umět.
Být na všech sociálních sítích či nebýt? I tohle nám Kuba objasnil. Na co si dát pozor, jaký obsah dává smysl a co kde funguje nejlépe. Dozvíme se i jaké konkrétní sítě vybrat v IT.
Řeč přišla i na Bing Ads. Víte jak fungují a jaký je v nich rozdíl oproti Google Ads?
Všechny naše podcasty najdete také na edecko.cz/podcasty.
V podcastu se také dozvíte:
- Vyplatí se využívat umělou inteligenci?
- Co by měl umět správný e-mailový nástroj?
- Nakupovat databáze od třetích stran?
- Jak nejlépe segmentovat e-maily?
- Je důležité přemýšlet o obsahu při e-mailových kampaních?
- Je důležité vyhodnocovat e-mailové kampaně?
- Jaké sociální sítě v dnešní době mít?
Všechny podcasty najdete na Spotify, Google Podcast, Apple Podcast nebo YouTube. Na dotaz si můžete přidat do své oblíbené aplikace skrze RSS feed https://anchor.fm/s/79036a14/podcast/rss