eD bude mít od srpna nového ředitele marketingu. Současný šéf oddělení požádal o uvolnění z funkce.
Daniel Vondráček (1970), současný ředitel marketingu eD, se rozhodl skončit ve společnosti k 31. 7. 2018. Ke stejnému dni předává řízení marketingového oddělení svému podřízenému, Šimonovi Churému, který doposud v eD působil na pozici Senior marketing manažera a měl na starosti tým koordinující marketingovou podporu značek.
„Převzít marketing jednoho z největších IT distributorů, který patří obratem mezi TOP 100 českých společností, bylo pro mne ohromnou zkušeností. Jsem vděčný i za to, že jsem byl součástí restrukturalizace firmy a mohl se podílet na těchto změnách,“ komentuje své rozhodnutí a dodává: „Mé rozhodnutí je motivováno čistě osobními důvody, sám bych rád v eD pokračoval i dále. Svůj život jsem ale poslední 4 roky strávil prakticky v hotelích, na dálnicích a na kolejích mezi Prahou, Ostravou a Bratislavou a nyní cítím, že bych tento čas, měl vrátit své rodině.“
Petr Slouka, současný výkonný ředitel eD, zhodnotil jeho působení: „Dan pozvedl naše marketingové oddělení na kvalitativně jinou úroveň. Začal aktivně pracovat s digitálním marketingem, zlepšil naši vizibilitu, zavedl získávání zpětných vazeb od zákazníků a nastavil procesy v marketingu obou zemí při zavádění sjednoceného řízení. Je mi líto, že se rozhodl odejít, ale jeho důvodům rozumím. Přeji Danovi hodně úspěchů v jeho další kariéře.“
„Je to pro mne velká čest se posunout do role, ve které budu řídit marketing ve třech zemích, koordinovat 25 lidí a starat se o marketingovou podporu více než 300 IT značek,“ říká Šimon Churý a dodává: „Dan mne dlouhodobě na tuto roli připravoval postupným rozšiřováním mých zodpovědností a věřím, že budu schopný udržet úroveň marketingového oddělení na minimálně stejné úrovni.“
Daniel Vondráček (1970) přinesl do eD zkušenosti z mezinárodních technologických a finančních společností. Začínal v rakouské leasingové společnosti S Morava, následně přešel do marketingu k T-Mobile, řídil marketing finanční divize výrobce vozů Peugeot Citroen v PSA Finance a před nástupem do eD působil 9 let na různých marketingových pozicích ve společnosti Telefonica, nyní O2.
Šimon Churý (1978) do eD přišel ze softwarové společnosti KVADOS, kde zastával pozici marketingového a provozního ředitele. Dříve působil na různých manažerských pozicích v reklamních agenturách v České a Slovenské republice.