Do non-IT přinášíme standardy z IT segmentu

2148

Více než 20 tisíc produktů, 310 výrobců a 4 produktové kategorie. To jsou čísla zobrazující rozšiřování porfolia eD. Je tomu zhruba rok, co se distributor vrhl do non-IT segmentu a zařadil na eD SHOP velké a malé spotřebiče a produkty pro sport, outdoor, dům i zahradu.

Do non-IT přinášíme standardy z IT segmentu

„Non-IT je oblast, která má pro nás obrovský potenciál. Věřím, že zákazníci pochopí naši vizi a otevřou se jim velmi atraktivní příležitosti k růstu,“ uvedl Petr Krygel, který má nyní na starosti značky jako je Bosch, Siemens, Kärcher, Narex, DeWalt, Marimex či Scheppach.

Díky svým téměř 10letým zkušenostem v oboru dostal od generálního ředitele Hynka Tyla plnou důvěru a sestavil 15členný tým, který se o nové produktové portfolio stará. „Jde o opravdové odborníky s mnohaletou praxí, kteří mají nejen přehled o tom, co se prodává, ale hlavně, proč se to prodává,“ doplnil Krygel, jenž do eD přišel z třetího největšího e-shopu v České republice.

Do non-IT eD přináší standardy z IT segmentu, profesionální a stabilní logistické i skladové zázemí s 27letou tradicí a v neposlední řadě finanční sílu jednoho z největších českých distributorů.

Prodejci spoluprací s eD dosáhnou na lepší ceny a dostupnost skladových zásob a expedice do 19. hodiny jim zajistí zboží do druhého dne, což je v současnosti v České republice v tomto odvětví poměrně exkluzivní. Partnerství dále přináší přístup k dodavatelům, ke kterým se prodejci často kvůli minimálním obratovým hladinám nemají šanci dostat.

eD aktuálně působí v non-IT v České republice. „Do budoucna se ale aktivně připravujeme expandovat s tímto segmentem do dalších zemí, například na Slovensko,“ prozradil plány Krygel, který na jaře chystá marketingově podpořit své značky pomocí tematických nabídek zaměřených na malou bílou techniku, dílnu a zahradu.

„Této části trhu opravdu věřím, úspěchy navíc začínají přicházet. Již nyní se můžeme pochlubit například exkluzivní distribucí robotických vysavačů Ecovacs,“ prozradil Krygel s tím, že jde o značku, jejíž produkt časopis Forbes označil jako nejlepší volbu mezi robotickými vysavači.

Petr Krygel

Business Unit Manager Non-IT