eDéčko je online! eD SHOP opět v provozu.

    21384

    Aktualizováno 29.6.2020 v 9:30

    O víkendu jsme posílili technickou infrastrukturu českého i slovenského eD SHOPu, což má vliv na lepší stabilitu i rychlost systému.

    Dále jsme obnovili další služby:

    • Datové výměny API
    • Polský eD SHOP

    Tím ale nekončíme. Připravujeme další posílení robusnosti eD SHOPu na všech trzích, což povede k vyšší rychlosti než dříve a lepší uživatelské přívětivosti.

    Aktualizováno 22.6.2020 v 17:30

    Aktuálně jsme opět spustili eD SHOP na Slovensku. Znovu tak obnovujeme online obchodování a přijímáme objednávky skrze náš e-shop. V tuto chvíli je eD SHOP funkční prioritně po technické stránce, postupně budeme dolaďovat také ostatní aspekty. V případě, že byste měli s objednávkami jakýkoli problém, kontaktujte prosím svého obchodníka.

    Na eD SHOP se můžete připojit skrze tento odkaz: https://www.edsystem.sk/

    Aktualizováno 19.6.2020 v 19:00

    Bohužel se nám do této chvíle prozatím nepodařilo kompletně obnovit slovenský eD SHOP. Přestože jsme jej již zprovoznili v testovací verzi, prozatím jsme nedosáhli stoprocentních výsledků při zátěžových testech. Jeho spuštění je naší prioritou, bohužel vás ale musíme informovat, že je eD SHOP na Slovensku v tuto chvíli stále ještě nedostupný.

    I přes nefunkčnost e-shopu je vám však k dispozici naše obchodní oddělení pro konzultace a realizace objednávek po telefonu či e-mailu. Expedice a doručování zásilek (jak kusových, tak balíkových či paletových) je již plně v provozu z centrálního Ostravského skladu.

    Aktualizováno 19.6.2020 v 7:00

    Velmi nás těší, že vám můžeme předat další pozitivní zprávy týkající se obnovování našich služeb.

    Včera jsme vás informovali o zprovoznění některých ze služeb (reklamační oddělení, osobní odběry, firemní e-maily, rozhraní EDI), nyní bychom vám rádi předali další pozitivní zprávu.

    Obnovili jsme obchodní provoz na všech českých pobočkách. Aktuálně tak plně fungujeme v Ostravě, Praze, Brně i v Pardubicích. Díky funkčnosti firemních e-mailů, interních systémů, rozhraní EDI i eD SHOPu můžete komunikovat se zaměstnanci eD CZ tak, jak jste zvyklí.

    V tuto chvíli je opět spuštěn také eD SHOP v Česku. Znovu tak obnovujeme online obchodování a přijímáme objednávky skrze náš e-shop. Aktuálně je eD SHOP funkční prioritně po technické stránce, postupně budeme dolaďovat také ostatní aspekty. V případě, že byste měli s objednávkami jakýkoli problém, kontaktujte prosím svého obchodníka.

    Přímý odkaz na přihlášení najdete na: https://edshopb2b.edsystem.cz/

    Věříme, že nás v této situace podpoříte a že společně navážeme tam, kde jsme byli nuceni přestat. Těšíme se na vaše objednávky.

    Aktualizováno 18.6.2020 v 7:45

    Naše IT oddělení pracuje téměř nepřetržitě na znovu spuštění všech služeb, které se nám daří krok po kroku obnovovat.

    Včera jsme vás informovali o obnovení logistiky v Ostravském skladu, která je již v tuto chvíli plně funkční z pohledu příjmu i expedice zboží. Zároveň jsme posílili jak náš tým, tak spolupráci s dopravci, abychom k vám všechno zboží dostali co nejrychleji.

    Počátkem dnešního rána (čtvrtek 18. 6.) můžete také znovu využívat služeb osobních odběrů v Ostravě (v době 9-16 hod.) a reklamačního oddělení.

    Díky funkčnosti našeho interního systému i funkčnosti rozhraní EDI můžeme přijímat vaše objednávky skrze naše obchodníky a expedovat.

    Bohužel se nám do této chvíle prozatím nepodařilo kompletně obnovit eD SHOP, proto prosíme o trpělivost. Přestože jsme jej zprovoznili již v noci, prozatím neměl stoprocentní výsledky při zátěžových testech. Jeho spuštění je pro nás prioritou a doufáme, že vám budeme moci předat pozitivní zprávy v průběhu dnešního dne. Prosíme o trpělivost.

    Aktualizováno 17.6.2020 v 7:30

    V průběhu včerejšího dne jsme zprovoznili funkčnost expedice z Ostravského skladu. Aktuálně je tak vše připraveno na dnešní plnou expedici kusových, balíkových i paletových zásilek.

    Zároveň bychom vás chtěli informovat o funkčnosti našeho eD SHOPu. Ten se nám také daří po krocích zprovozňovat. Všechny zátěžové testy, které jsme prozatím provedli dopadly dobře a vše nasvědčuje tomu, že bychom jej mohli zprovoznit již dnes. V průběhu dneška plánujeme také obnovení služeb reklamačního oddělení.

    O konkrétních termínech spuštění vás budeme opět informovat.

    Aktualizováno 15.6.2020 v 15:30

    Vážení zákazníci,

    Stále nejsme online, ale postupně se nám daří zotavovat naše systémy.

    Aktuálně jsme zprovoznili:

    • Primární informační systém eD
    • Přijímání zpráv / objednávek EDI
    • Postupně všechna oddělení na centrále v Ostravě
    • Logistický systém eD

    V průběhu zítřka se připravujeme na zprovoznění (v úterý 16.6.):

    • Expedice (v odpoledních hodinách)
    • Firemních e-mailů @edsystem
    • Obchodní a nákupní týmy v Ostravě budou již od rána plně k dispozici (kolegové z ostatních poboček budou připojováni postupně v průběhu dne)

    Jak jsme již informovali dříve, zapojování služeb provádíme postupně po jednotlivých krocích. Považujeme za naši zodpovědnost zaručit naprostou bezpečnost a stoprocentní garanci služeb vůči klientům a partnerům. 

    Aktuální informace k dalšímu zprovozňování služeb vám předáme opět zítra.

    Děkujeme, že jste s námi i v této náročné době a věříme, že již brzy navážeme ve spolupráci tam, kde jsme byli nuceni přestat.

    Aktualizováno 12.6.2020 ve 14:30

    Vážení zákazníci,

    jak jsme vás již informovali včera, aktuálně se potýkáme s výpadky našich služeb z důvodu velmi sofistikovaného kybernetického útoku na eD system, který proběhl v noci z úterý na středu 10. června.

    Přestože bezpečnostní protokoly útok včas zachytily a přerušily jej, napadení technické infrastruktury ovlivňuje fungování celé společnosti. V tuto chvíli nedokážeme vyloučit, že se jednalo o cílený útok.

    Díky dobře nastaveným bezpečnostním protokolům a dostupnosti záloh jsme nepřišli o důležitá data ani nebyla ohrožena bezpečnost našich partnerů. Na vyřešení celé situace intenzivně pracují naši specialisté společně s dalšími externími odborníky na IT bezpečnost.

    Aktuálně se potýkáme s nefunkčností:

    • eD SHOP (CZ+SK+PL+EU)
    • Informačních systémů (objednávky, naskladňování a vyskladňování zboží)
    • datových výměn
    • firemních e-mailů @edsystem
    • osobních odběrů, reklamací

    Do konce tohoto týdne proto budeme fungovat ve velmi omezeném provozu. K dispozici jsou vám na svých mobilních telefonech naši obchodní manažeři a produktoví specialisté.

    Spouštění systémů bude probíhat postupně krok po kroku tak, abychom si byli jisti, že dále neohrozíme fungování firmy ani naše partnery a klienty. Proto bohužel nelze celý proces nijak výrazně urychlit.


    Děkujeme vám za trpělivost, toleranci a podporu. Kybernetický útok na distribuční řetězec, kterého jsme součástí, je v tuto chvíli na trhu České republiky bezprecedentní. Věříme, že celou situaci společně ustojíme a budeme rádi, když nás podpoříte navázáním spolupráce a obchodováním tam, kde jsme byli nuceni přestat.

    Děkujeme, tým eD system