eD Webináře jako alternativa klasických setkání

228

Pandemie koronaviru ochromila fungování většiny oborů po celém světě a nutným změnám se nevyhnul ani IT distribuční trh. Také u nás v eD jsme zavedli řadu organizačních opatření, mimo jiné také zrušení jarních eventů. Tento krok logicky vyvolal nutnou otázku – Jak nahradit klasická setkání a akce v době zákazu vycházení? Aby zástupci světových značek, reselleři a zákazníci nepřišli o možnost tolik potřebného kontaktu, vznikl v našich dílnách nový formát online setkání – eD webináře.

V eD jsme reagovali na pandemii koronaviru nejen organizačními opatřeními, jako jsou nařízený home office pro zaměstnance či uzavření osobních odběrů, ale také zrušením jarního běhu eventů. Stopku tak dostala například největší IT distribuční konference eD EXPO a řada jarních workshopů. Ochrana zdraví účastníků a zaměstnanců byla v době nouzového stavu bezprecedentní. Nový formát online setkání, takzvané eD webináře se však osvědčil jako velmi kvalitní alternativa klasických konferencí a workshopů.

První z webinářů proběhl dne 6. května se značkou Epson. V šedesáti minutách představili zástupci značky Marcel Divín a Matěj Kopecký novinky z oblasti tiskáren a projekční techniky. Série webinářů pokračovala s Microsoftem ve středu 13. května, kde produktový manažer eD Michal Jílek shrnul změny v názvech produktů značky, vysvětlil jak na zálohování a licencování a poradil, jak pracovat z domova s využitím programu Teamsy. Hned další týden, ve středu 20. května se mohli diváci připojit k webináři značky any.cloud, kde se CEO společnosti Jiří Šotnar rozpovídal o řešení ReVirt a přiblížil pravidlo 3-2-1. Zatím poslední online setkání, které se konalo 28. května pak patřilo značce APC a Channel Reseller Managerovi Lukáši Votrubci. Ten účastníky seznámil s novinkami v nabídce záložních zdrojů a v partnerském programu značky.

eD webináře umožňují setkání zástupců značek, resellerů a zákazníků v jedné virtuální místnosti. Jednotlivé značky získávají unikání možnost prezentovat produktové novinky a další podstatné informace prostřednictvím sofistikované platformy. Vše probíhá formou online setkání, při kterém dochází k propojení mluveného slova a prezentace zástupce značky s interakcí účastníků, kteří mohou pomocí chatovací lišty pokládat dotazy. Vše je, stejně jako u klasických přednášek na eD konferencích, zakončeno zábavným kvízem shrnujícím podstatné informace s možností vyhrát cenu v tombole. Díky online formě odpadá nutnost cestovat, lze se připojit téměř kdekoli a účastníci si mohou záznam přehrát i zpětně.

Webináře si již za tuto krátkou dobu  těší velkému úspěchu, proto se naši zákazníci mohou těšit na pravidelná online setkání po celý červen a červenec. Informace o jednotlivých webinářích lze sledovat na stránkách www.edecko.cz/webinare.