S přicházející zimou se nám dny pomalu, ale jistě začínají krátit. Tímto trendem se však u eD webinářů rozhodně neřídíme a naopak stále zachováváme optimální délku v podání svižných 60minutovek. Ve středu 11. listopadu přišla na řadu další hodinovka, tentokrát v podání značky LG. O LED Signage se nám v rámci webináře rozpovídali zástupci značky Petr Malecha a Michal Rybář.
LG vystupuje v roli velkého a silného partnera. Zakládá si na inovacích v oblasti elektronických i digitálních technologií, a díky svým produktům patří mezi lídry na trhu se zobrazovací technikou. Základním stavebním kamenem pro úspěch produktů z této sekce je kvalitní displej i zobrazovací jednotka. Obojí najdete v produktech LG LED Signage.
V rámci středečního webináře se jako první chopil slova zástupce značky LG Petr Malecha, který se rozpovídal o společnosti a spolupracujících divizích. Servis, instalace, podpora a školení, to vše LG zákazníkům nabízí. Své portfolio navíc značka přizpůsobuje jak konvenčním, tak speciálním požadavkům zákazníků. Inženýři z její stáje se zaměřují nejen na klasické produkty v portfoliu, ale realizují také specifické grafické návrhy, co se samotného designu týče.
Po úvodním slovu přišla na řadu další důležitá součást LED Signage řešení, kterou je kvalita obrazu. Malecha mimo jiné zdůraznil důležitost barevného provedení, které zajišťuje čip s umělou inteligencí tak, aby obraz působil čistě a korektně. Taktéž byly představeny klíčové vlastnosti produktů LG. Druhou částí webináře provedl Michal Rybář, který posluchače seznámil s kompletním portfoliem LG produktů.
Program webináře (60 minut):
- úvodní slovo zástupce eD
- prezentace představitelů LG
- otázky a odpovědi
- on-line kvíz o zajímavé ceny