Pronájem IT zařízení
Jako přední distributor IT technologií přinášíme pro vás, vaše zákazníky a pro rozvoj společných obchodních příležitostí novou službu Dáša (DaaS – device as a service) – pronájem IT zařízení. Součástí naší služby Dáša (DaaS) jsou kromě pouhého pořízení IT techniky také volitelné služby. Díky službě Dáša (DaaS) lze provozovat koncová zařízení bez náročných vstupních investic s možností jednoduchého plánování nákladů na jejich provoz a s garancí potřebné servisní podpory.
Se službou Dáša (DaaS) přinášíme klientům společně větší dostupnost a flexibilitu při pořízení IT techniky formou pronájmu a díky vám odborné poradenství, profesionální servis i péči v oblasti instalace, zprovoznění, dohledu, ale i řešení servisních požadavků.
Vám, našim obchodním partnerům, tato služba přinese nový segment zákazníků i potenciál následujících dodávek služeb a odborného poradenství, servisu i péče u koncových zákazníků. Flexibilní financování formou pronájmu přináší větší prostor při rozhodování o množství a druzích pořizované IT techniky a současně významně zlepšuje cash flow u vás i vašich zákazníků.
Přednosti služby
Přínosy pro prodejce
- Rozšíření nabídky produktů a služeb
- Možnost získání nových zákazníků a rozvoj obchodních vazeb u těch stávajících
- Zjednodušení obchodování se svými zákazníky
- Zlepšení financování dodávek a cash flow
- Komplexně připravené řešení – po technické, smluvní i finanční stránce
- Konkurenční výhoda
Přínosy pro zákazníka
- Nižší vstupní náklady na pořízení IT vybavení
- Vylepšení cash flow díky flexibilnímu financování
- Možnost provozního financování (OPEX)
- Větší variabilita pro rozhodování o pořízení potřebného vybavení
- Snadná kontrola a plánování nákladů
- Úspora kapacit IT oddělení
Zaměření se na stěžejní firemní systémy - Evidence IT zařízení – „asset management“ IT techniky
Podpora pro správu, inventury, reporty - Garance provozu IT zařízení po celou dobu pronájmu
Řešení reklamace a záručního servisu, vzdálená podpora, dohled aktuálnosti SW, bezpečnostní ochrana a podpora - Monitoring stavu IT zařízení – predikce výpadků či poškození
- Pojištění proti poškození a krádeži
Jak to funguje
- Produktová nabídka IT zařízení
- Výběr zařízení a služby
- Scoring – s finanční společnosti ověříme finanční způsobilost pro službu Dáša (DaaS)
- Smluvní zajištění dodávky zařízení a služeb
- Dodávka zařízení – instalace a zprovoznění na místě zákazníka
- Zákazník využívá zařízení včetně servisní podpory a hradí měsíční platby za jejich užívání
- Poradenství, úprava či rozvoj spolupráce dle klientových individuálních potřeb
- Před ukončením pronájmu nabídka na automatické prodloužení smlouvy, nabídka obměny zařízení či služeb, včetně možnosti odprodeje zařízení.
Popis služby
Řešení Dáša (DaaS) je pro vás a vaše klienty uživatelsky jednoduché a variabilní. Stačí pouze zvolit počet požadovaných zařízení, spočítat si měsíční platbu pronájmu a zařízení jsou po odsouhlasení podmínek spolupráce dodána uživateli, zprovozněna a začleněna pod dohled pro řešení technické podpory.
Služba Dáša (DaaS) umožňuje automatizovanou obměnu, hromadné nasazení zařízení, správnou definici uživatelských rolí (s pomocí nástrojů dohledu lze zjistit uživatelské parametry a stanovit přesně, jaké zařízení je vhodné pro dané role uživatelů). Součástí je i nástroj pro diagnostiku a řešení problémů se zařízením.
Součásti dohledu je kompletní evidence zařízení a help desk pro potřebnou podporu (SLA se odvíjí dle podmínek výrobce). Na konci pronájmu je řešena automatická obměna, možnost pokračování pronájmu s novými zařízeními. Stará zařízení mohou být dle požadavku likvidována, včetně možnosti potvrzení
o likvidaci disku, případně je možný odkupu „starých“ zařízení.
- Pronájem zařízení (na dobu 24 – 60 měsíců)
- Instalace zařízení
Součástí může být instalace operačního systému, MS Office, Antiviru a prohlížeče
Rozšířenou variantou je instalace nástroje pro monitoring zařízení vybraných komponent a základních
systémových a bezpečnostních pravidel
Variantně připravujeme možnost instalace zákaznických aplikací - Zprovoznění zařízení na místě zákazníka
Připojení do sítě, připojení příslušenství, tiskáren, apod.
Podmínkou je potřebná součinnost na straně zákazníka - Dohled a podpora provozovaných zařízení
Zavedení do evidence
Poskytování služby Help desku
Poskytování záručního servisu v rámci SLA výrobce
Variantně možnost rozšíření SLA
Kontaktní bod pro zadávání požadavků na servis – v rámci Help desk
Základní reporting o stavu zařízení
Základní poradenství (konzultace) – k provozu - V rámci ukončení pronájmu je zajištěno dle požadavku:
Likvidace zařízení popř. jen likvidace dat z disků
Automatické prodloužení pronájmu včetně podpory
Výměna zařízení
Možnost odprodeje zařízení
Kontaktní spojení
Zaujala vás naše nová služba Dáša (DaaS)? Rádi vám vše představíme a domluvíme podmínky spolupráce. Prosím, kontaktujte svého eD
obchodníka.