Už jste nás viděli? Náš tříčlenný tým kolegů z marketingu se vrhl během léta do nového projektu. Vzali kameru, světlo, mikrofon a taky kousek odvahy, zablokovali zasedačku a pustili se do natáčení historicky první videorecenze z produkce eD.
Proč vlastně video?
Každý den se v rámci své práce setkáváme s řadou zajímavých produktů, které se snažíme přiblížit našim zákazníkům a lidem okolo eD. Doposud hlavně klasickými B2B kanály jako například newslettery nebo zákaznickými akcemi.
Nyní přicházíme s formátem videorecenzí, které jsou na internetu velmi populární a umožňují produkty prezentovat neotřelým a zajímavým způsobem.
Snažíme se tak vytvořit unikátní obsah, který má ambici oslovit a zaujmout i ty, kterým se nechce číst dlouhé texty klasických recenzí nebo produktové novinky.
Videa následně používáme v rámci komunikace v našich e-mailech, na eD shopu a na sociálních sítích. Jsme tak schopni oslovit širokou skupinu odborné veřejnosti.
Co máme za sebou?
Jsme na začátku a s každým novým videem pracujeme na tom, abychom byli příště zase o něco lepší. Ať už jde o zvuk, scénář nebo přednes.
Prozatím máme vyrobeny 6 dílů videorecenzí a na dalších usilovně pracujeme.
Další recenze budeme zveřejňovat na našem Facebooku
a webu edecko.com.
Kdo za to může?
A kdo stojí během natáčení před i za kamerou? Tváří pořadu se stal marketingový specialista Roman Antes. Kameramanem, zvukařem a střihačem v jedné osobě je profík přes digitální marketing Martin Tulinger. A scénáristiky i produkce se ujal produktový marketingový manažer Antonín Pánek